Söndag

Träningen går bra nu, så himla bra! Jag blir både mer slimmad och får mer muskler vilket är hur kul som helst :D Jag måste bara se till att hålla i det under hösten också. Det brukar inte vara så svårt att komma iväg och träna, det är inte så men jag brukar tyvärr inte köra lika hårt när jag tränar utan det bästa träningssällskapet (två av mina sambosar ;).
Nu är jobbet slut för den här sommaren. Jag borde sätta mig och söka nya jobb till hösten men det kommer. Tillbaka till gyminstruktör tror jag inte att det blir men vem vet vad som händer när pengarna tryter? Jag ska försöka få mig ett annat jobb i vilket fall, sen om det lyckas återstår att se! De närmaste dagarna ska jag agera hemmafru, baka, städa och tvätta. Sen har jag även planerat springturer och långa promenader för att underhålla mig själv om dagarna när de andra slavar på med jobb. På torsdag åker jag och W till Berlin. Det ska bli hur skönt som helst med lite riktig turistsemester med löprundor på morgnarna innan hotellfrukost och äventyr om dagarna, spännande!

Kommentarer
Postat av: sanna

¨åh awesome honey, ha de guld där nere!!

2010-08-16 @ 00:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0