Helg helg helg

Jag trivs för bra här i norge, kommer nog inte vilja åka hem till hösten... Dessutom har jag fått ett väldigt bra erbjudande som är svårt att tacka nej till, vem vill inte bli hemmafru för en höst med gratis hyra, mat och månadspeng samt väldigt trevliga sambosar? Nej, det kommer att bli svårt, men jag får njuta varje minut som är kvar här borta (:

Nu är det helg helg helg :D En ledig sådan dessutom som troligtvis kommer bestå av sushiätande, en springtur på stranden(?), brunch på världens godaste ställe (enligt rykten) och en hel del till skulle jag tro. Men om det är som det brukar här borta så ändras planerna snabbt så vi får se efter helgen vad som egentligen hände! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0