Jag älskar lukten av regn och blöt skog!

Idag är en bra dag :) Jag skulle tro att det beror till stor del på en superbra kväll igår med massalek, skratt, sistaminutenhandling, grillning och mer skratt, UNDERBART! I dag på förmiddagen har jag hunnit med sovmorgon, städning en löprunda och närmast väntar lite solning (fusksolning, hihi) och jobb till klockan 18. Sen blir det nog klättring i kväll (eller bowling, men jag hoppas på klättring!) Killarna är iväg på stand för att sälja in sig själva hos BMX:e på BMX-em i Sandnes, hoppas det funkar för dem. JAg är sugen på att baka, men det hinner jag nog inte om jag ska duscha och sticka iväg. Dessutom har jag fått bakstopp av V, han tycker för mycket om mina goda kakor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0