Längtar...

Ibland undrar jag hur mycket en dröm och en önskan får ta över mina tankar... Jag har en önskan, en väldigt specifik sådan vilket troligtvis också kommer att slå in, men hur ska jag få mig själv att inte längta så innerligt tills tiden är här? Jag har skrivit om det förut, och längtan går upp och ner, just nu är den i högsta kurvan så antagligen kommer det att gå nerför ett tag vilket faktiskt är ganska skönt. Nåväl, nu ska jag plocka undan lite här i köket innan herrarna behagar komma hem och sen ska jag sitta i solen en stund. I kväll blir det träning (och så ska vi öva på att stå på händer, jag och V har samma mål med sommaren; att lyckas!)

Kommentarer
Postat av: sanna

hurru fialotta, sluta reta min nyfikenhet med dina hemliga drömmar!! ok det är awesome att du har drömmar men måste dom vara hemliga ;)

2010-07-08 @ 01:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0