Fredag!

Vilket har inneburit kakbakning (supergoda choklad-nötkakor :D ) och städning. Det är nämligen så att vi får finbesök idag, och inte vilket finbesök som helst utan ett som kommer stanna hela sommaren (och länge, men då är ju inte jag kvar...). Det ska bli superkul!
Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen cykla iväg till skatteetaten och be om ett frikort (skatt). De är rätt schysta här med tanke på att man får tjäna 39000 NOK utan att skatta. Om jag ska utnyttja det? -JA! Det brukar vara ganska så gott att tjäna mycket och slippa skatta.
Den är det också ganska så gott att det är roligt på jobbet och att jag första dagen fick jobbkläder till ett värde av 1700 NOK, vilket är lite över 2000 SEK och bestod av en t-tröja och en klänning, båda från marimekko såklart. Jag visste inte innan att deras kläder var så dyra, det kommer inte bli mycket användning för mina "25 % på allt i butiken" under sommaren känner jag.
Sen är det jobb fram till 20.00 i kväll. HA DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0