Glad midsommar!

Jag hoppas att ni som läser har vaknat till finare väder än vad jag har gjort! Inte för att jag klagar, jag ska ändå träna, jobba och sen mysa i soffan med räkor (reekor) framför en film och njuta av bästa sällskapet! I morgon däremot slår firandet till med både restaurangfirande och beachparty, vi ska försöka komma till båda, tyvärr har vi lite problem med vår kloningsmaskin för tillfället och använder vi sågen blir vi nog inte uppskattade (den är mycket svårare att tvätta... och ja, nu gick jag långt över gränsen, JAGVET! fy mig).
Nåväl, dags att ta fram boken och läsa ett tag innan löprundan, det funkar inge vidare att springa med frukost i magen... Ha en superbra dag och dansa lite runt stången för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0