I morgon börjar allvaret!?

I morgon börjar vardagen på Marimekko :D Det kommer att bli superkul, men samtidigt mycket att lära som är jobbigt att ta in på en dag, så det är bara att ta med läshuvudet, språkhuvudet och anteckningsboken så är jag så gott som redo för en ny värld (:
Jag är en person som inte är gjord för att vara ledig... Åtminstone inte vara ledig och samtidigt vara väldigt inaktiv (vissa skulle kalla tillståndet för att ta igen sig), det ska hela tiden finnas saker att göra, alltid! Jag fungerar som bäst dagar som är fullplanerade, både vad gäller min fysiska och psykiska prestationsförmåga. Det har tagit ett tag för mig att acceptera att det är så, jag har varit avundsjuk på de personer som kan ligga stilla en hel dag med en bok och må toppen på kvällen, och jag är väl lite det fortfarande, men det är väl bara att inse att jag är som jag är (: 
Nu börjar solen gå ner även här i Stavanger och det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0