Måndag

Vi svenskar KAN festa! Vilket vi fick bevis på i lördags då fem svenskar drar igång hela dansgolvet med "ormen" och alla hakar på, sjukt kul! Dessvärre blev inte avslutet på standfesten vidare roligt för en i gruppen som olyckligtvis (och pga av en mycket dumenvis kille) krossade knäskålen och fick åka ambulans in till sjukhuset. Det är så typiskt att det ska hända! Som tur var hade jag bara tagit en drink under kvällen och kunde köra oss hem, tur i oturen så att säga...
I går blev det en slappdag ute i solen, så skönt sommarväder med lagom varma vindar (: Nu ska jag iväg och handla så att vi får i oss någon mat i kväll, sen blir det kanske iväg till skatteetaten igen för att fixa med skattekortet... De hade tolkat min inkomst till 60 000 NOK och beräknat en skatt på 18 000 NOK, inte kul om nästan hela min lön går åt till skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0