Mumma!

Ikväll blir här sushi! Så underbart gott att göra själv (och mycket billigare) speciellt när det bor så duktiga kockar i hushållet.
Jag har med V's hjälp försökt att hitta jeans idag, det gick sådär men det är bara att fortsätta leta. Jag antar att mina krav inte är lätta att nå upp till eftersom ingen annan kan se bilden av mina drömjeans så som jag kan. Jag letar efter "boyfriend-jeans" som inte är för baggy, men inte heller för slimmade, de ska alltså vara lite slappa men inte för slappa, och inte heller för vida nertill, och inga fula slitningar. Med tanke på att jag dessutom har lite större stjärt än vad man kan tro till resten av min kropp blir det hela inte lättare, men jag ger inte upp! Jag hittade faktiskt ett par som jag tyckte ganska bra om, bara för det hittar jag dem inte på nätet så jag kan visa er, men de var ändå så nära jag kom mina drömjeans just idag. V hittade i vilket fall kläder, snygga dessutom så jag är inte för avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag å malla bjöd famlijen på sushi innan de drog till sommarstugan, asnajs!! hoppas du hittar drömjeansen :)

2010-06-29 @ 19:17:54
Postat av: Terese

Stor rumpa?! Wtf Felicia....

2010-06-29 @ 21:39:24
URL: http://nidnal.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv sanna: Det blev ingen igår, blev så sent, men i kväll så :D

Sv terese: Du vet vad jag tycker, men jag ser inget dåligt i det ;) Du måste ju hålla med om att den inte är liten i alla fall, om man ser det från det hållet ;)

2010-06-30 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0