Summering

En bra helg, så bra att jag inte hunnit skriva något här inne... I fredags hade vårt finbesök redan kommit när jag kom hem efter jobbet, då blev det till att besöka enda kvällsöppna mataffären KIWI, otroligt bra affär som har lite av det mesta, tänk Willys fast mycket mindre! Senare slog vi till och lagade sushi som en fin avslutning på helgens första dag, underbart gott!                            

Lördagen bestod av en löprunda och lite mer kakbakning. Sen blev det av till jobbet mellan 14 och 18, lite lagom tid och ganska bra med kunder. Kvällen bestod av grillning och fest. A öppnade och drack sin första fina champagne ackompanjerad till mycket vacker musik, det finns på film gott folk så jag ska antagligen publicera det någon gång i framtiden, regissör är mitt andra namn om ni inte visste... Nåväl, V ville också kvällen till ära vifta med en svensk flagga i norge, han glömde bort det så nu står det på "to do-list" till någon annan kväll. Vi begav oss ner på byn för att visa vad vi gick för när vi möts av orden "ledsen det är 21-års gräns här..." på varenda klubb. Kul! Speciellt med tanke på att jag fyller 21 i år... Tillslut så kom vi ändå in på ett av stans bästa ställen (med bästa så menar jag mycket folk och bra musik) där vi i framtiden förhoppningsvis kommer att stå på listan för att säkra vår entré.
Söndagen blev bakissöndag med volleyboll och standtennis ute i trädgården. Även en hel del mat blev lagad och en långpromenad tagen. Dagen avslutades med kakor och chokladbollar (allt hemmabakat såklart!) i soffan framför Born Identity.
Idag blir det slappt fram till halv två då jag tänkte försöka skaffa mig frikort på skatteetaten igen. Förra gången hade jag varken med pass eller arbetgivarintyg, smart! Sen ska jag nog ta mig till sats också och fixa kort över sommaren (: Fina grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0