Torsdag

Det regnar här idag, jag har snart varit här i två veckor, V i snart en vecka. Vi kollade på en brasa igår för att fira "midsommar" (Det heter något annat på norska och är egentligen inte samma sak som midsommar), det var mysigt! Men vi blev något irriterade när de slängde massa fina möbler mm på elden som avslut, hur kan man göra något sådant?! De är dömda nu, norskarna alltså, som slösaktiga och jäkligt rika människor, dömda av oss, inte av polisen...
Jag har tagit upp min bokmalssida, den har tyvärr fallit i glömska under våren på grund utav mycket annat att göra... Nu försöker jag även få W och V att falla in i samma anda, det går ganska bra men jag ger inte upp, om jag så ska behöva ge dem läs-läxor!
Biljetter till Yran är bokade! Plus tågbiljetter sthlm - bollnäs tack vare superduktiga A (:Nu ska jag bara meddela jobbet om att jag inte kan jobba då... Får se vad de säger men det ska nog inte vara omöjligt.

Kommentarer
Postat av: sanna

glad midsommar i förskott honey :)

2010-06-24 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0