7/11 2010

Söndagseftermiddag i stockholm. Dagen kunde kanske ha varit mer innehållsrik men jag försöker lära mig att umgås med mig själv, det går sådär... Men jag tänker, om jag knappt står ut med mig själv, hur kan andra då göra det? Möjligt att jag är snällare mot andra än mot mig, kanske...

Det har i alla fall blivit en härlig löptur i björkhagens fins natur, så underbart! 5 km, de 3 första gick lätt sen stupade jag nästan... Kanske måste jobba lite mer på min kondition, men för tillfället skyller jag på den kuperade terrängen! Nu ska jag äta lite tacorester, gå och köpa mig en bok och slappa resten av dagen (om det inte blir en gympass också..) ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0