Fredagsmys

Ibland känner jag mig så fylld av kärlek, jag blir varm inuti när jag tänker på alla underbara människor jag har runtomkring mig! Punkt.

Det blev en 2 timmars promenad tidigare idag vilket resulterade två fula, stora blåsor på båda fötterna... Sen kom Ida över för plugg (jag kände mig dessutom som en riktig pluggis idag när jag var först i klassen med att skicka in "arbetet" (vi är 60 pers i klassen)) vi belönade oss med ett riktigt skönt benpass och lite fredagspub som avslut.

Nu är det fredagsmys i tv soffan med en skön filt och idol. Vissa kvällar kräver ensamhet (: Jag tycker om de veckor när man knappt vet vad som är helg och vad som är veckodag, för mig betyder det att jag tar vara på varenda dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0