Sjuk

Jag har kännt av det sen i går men försökt ignorera... Jag konstaterade just att jag har 38graders feber... SÅ TRÅKIGT! Jag som har så mycket energi och tankar som skulle behöva rensas med träning, men icke! Dessutom har jag en stundande hemtenta samt en hel del annat att pyssla med denna vecka... :/ Men det är väl just det, kroppen säger ifrån, och jag kan stundtals hålla med, jag har nog för mycket att göra ibland. Kanske för att ibland slippa tänka, men också för att det är så roligt! Jag börjar dock lära känna mina begränsningar och vet ungefär vad jag klarar av, men ibland kan man inte bestämma över saker som tar stor plats i livet utöver det man väljer själv...

Nu ska jag mysa ner mig med chokladkaka och en bok ett tag till och sen gå iväg till innebandyn. Jag lovar att jag inte ska spela! Måste däremot hämta en bok inför hemtentan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0