Tänk att få vara...

Jag älskar träning, jag vet att jag sagt det förr, men om man verkligen tycker om något får man faktiskt lov att upprepa sig! Idag blev det ett axelpass innan styrelsemötet, i morgon blir det innebandy! Det är riktigt roligt med innebandyn, eller mest sällskapet (: Nu ska jag krypa ner i sängen, det börjar bli sent...

Förresten! Jag skulle också vilja vara hantverkare. Tänk att kunna komma hem till någon och stinka utan att bry sig. Efter en timme muttrandes uttryck som "hmm det här går inte så bra..." kan man dumförklara en person med orden "jag vet ju förresten inte hur mycket du hajjar". Dessutom kan man ha sönder ljusstakar och persienner utan att ens skriva en lapp med ett förlåt. Som pricken över i lämnar man stället mycket smutsigare än det var innan. Vilken frihet va!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0