Dagen

Idag hämtade jag nycklarna till lägenheten! :D Vilken lycka!

Det som jag däremot inte är lika nöjd med längre är möglet i badrumstaket... Hoppas att det går att åtgärda ganska smärtfritt! I morgon blir det dit och städa utan, det var inte allt för bra städat, hur lever människor egentligen?! Med tanke på att det förra hyresgästen lämnade måste vara det hon anser städat, eller?! SMUTSIGT var det i alla fall! Vilken tur för mig att jag tycker om att städa och att det inte är allt för stort/för mycket :)

Jag tog en tripp till IKEA idag också, supersmidigt med IKEA bussen som går hela vägen. Det blev en hel del smått och gott som jag hoppas ska göra lägenheten hemtrevligare. Men som sagt, fokus i morgon blir att packa ihop allt smått som är kvar, städa nya lägenheten och hämta köksbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0