På gång!

Hjulen är i rullning och bollarna i luften! Man skulle efter de senaste dagarna kunna säga att terminen är igång med allt vad det innebär i mötes- och pluggväg, and I love it! Sen att jag måste återuppta mina taktiker för att varva ner efter skolan/på kvällarna etc är en annan femma. Så länge jag tycker att allt jag gör är roligt så fungerar det!

Jag har stora förväntningar på kommande styrelseår, både inom Medicinska Föreningen och Sjukgymnastsektionen (där jag blivit vald till ordförande!!), det känns som att det kan bli ett riktigt bra år med många bra beslut.

Nästkommande stora sak som händer är examenslunchen i morgon. Sen blir det intro för ettorna på måndag, KOLLO på onsdag nästa vecka och veckan efter det är det ÅRE! Jag tror att jag redan är uppbokad fram till andra veckan i februari, som sagt, det rullar på och det är bara att rulla med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0