Romatisk träff?

Jag drömmer om att en dag få bli utbjuden på en riktig dejt. På en restaurang av det finare slaget, med god mat, gott vin och mysig stämning under förhållanden som gör att tanken på vad det kostar inte behöver infinna sig.

Men så tänker jag att det nog inte behöver vara på en riktigt så fin restaurang, men att det ändå ska vara en dejt, där det ligger intresse i luften för något mer än vänskap, där man verkligen vet att det är just en dejt och ingen vanlig fika med vem som helst. Det var väldigt länge sen det hände, om det ens har hänt? Är det för att just sådana träffar tillhör det vuxenliv jag precis klivit in i? Jag skulle tro det... Tur för mig är att jag har många vuxna år kvar framför mig och förhoppningsvis några riktiga dejter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0