Tisdag

Ibland har jag för mycket att göra, just nu är ett sånt tillfälle. Det märks på att jag inte ens ser fram emot massa roliga saker som kommer upp inom en kort framtid, ex. Åreresan som faktiskt infaller på torsdag. Jag vet att jag kommer få det grymt när jag är där (precis som jag hade på kollot där känslan inför var exakt densamma) men just nu kan jag inte njuta. Jag är bara trött,trött,trött.

Men det kommer bli bättre och lätta inom en snar framtid, det är jag helt säker på! Dessutom vet jag ju att jag tycker om att ha saker att göra, så jag ska egentligen inte klaga. Jag tror att allt handlar om att jag skulle behöva lite solsken och värme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0